Första inlägget från surfplattan.

Det är 2013. Det låter inte lika bra som 2012. Än.
Har ingen aning vad året kommer att bjuda på, förutom att jag lämnar tonåren, kanske börjar studera igen, kanske bor utomlands och förhoppningsvis firar julen utanför Sverige.
Min favorit Darin släpper album i slutet av månaden. Det är ju bra.
Nyårslöften då? Hmm. 2011 klarade jag ett år utan godis, endast typ 3 polly. 2012 hade jag inget. Iår ska jag vara mer djup. Mitt löfte ska bli att se ljusare på livet. Det kan bli svårt, eller det kan bli hur lätt som helst. Det beror helt enkelt på var jag kommer befinna mig.
Jag vill hoppas och tro att 2013 kommer bli ett kanonår. Men att slå 2012 kommer bli svårt. Riktigt svårt. Men ah. Bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0