Saker ni kanske inte visste liksom...

- Jag är rädd för eld. Jag vågar inte tända ljus med tändstickor, och jag får panik ibland när jag tror att någon glömt stänga kaffekokaren.
 
- Jag har typ världens fulaste skratt. Typ en blandning mellan en gris, långben och en ostämd elgitarr...
 
- Jag har haft en sportig, en pojkflickig och en färgglad period i mitt liv. Nu älskar jag blommönster, kragar och vinrött..
 
- Jag gråter för små saker, jag gråter för jobbiga saker, jag gråter till filmer...
 
- Jag har glasögon. Röda. Jätteofina på mig. Har bara dem på mig hemma. När jag var yngre hade jag runda lila glasögon, mittbena och ett ögonbryn. Ohyeah!
 
- Ljusslingor gör mig lugn.
 
- Jag vill flytta till en ny stad, träffa nya människor och börja ett helt nytt liv.
 
-  Jag kommer aldrig glömma min första kram av Darin. Eller rättare sagt kommer jag inte ens ihåg den. Jag minns bara att han slog armarna om mig sen är det blurblurblur och sen ser jag han gå mot vakterna och lämna publiken. Har aldrig känt så, varken innan eller efter kramen.
 
- Jag kan fortfarande inte förstå att jag sett Paul McCartney live. Min favorit-beatle. Att sitta i Globen och höra honom gjorde mig verkligen lycklig.
 
- Jag sminkar mig inte.
 
- Varje dag önskar jag att jag vore typ 10 cm längre.
 
- Jag har uppnått3 drömmar hittills i mitt liv: Hole- In-One (golf), varit i Los Angeles och som sagt sett en Beatle live.
 
- När jag var 8 år firade vi min födelsedag på Disneyland i Paris. Det var den bästa födelsedagen ever. Åt frukost med alla disneyfigurer.
 
- Jag tycker att James Dean och Zac Efron är dom snyggaste människorna som vandrat på denna jord...än så länge...
 
- Girl crush - Emma Watson
 
- Jag hatar att prata i telefon, vilken folk nog märkt..
 
- Jag kan tänka mig bo i Stockholm eller London.
 
- Har varit kär i en lärare. Hahaha, där sa jag det. Har förnekat det så länge, men ja, jag var nog det.
 
- Ibland känns det som jag har fler vänner på internet än i verkliga livet.
 
- Jag är tokig i Fernando Torres och för höll jag endast på Liverpool pga av honom. Men när han bytade till Chelsea har jag liksom fått kärlek för hela laget. Så våga inte säga att jag hejar på Chelsea bara för Torres. Det är fel. Torres är favoritspelaren, men jag hejar på laget och inte Torres. ;)
 
- Jag vill gifta mig i en skog, lila eller vinrött tema och Magnus Weideskog ska sjunga.
 
- Jag har typ inget liv eftersom jag sitter och skriver denna lista. Nu får det vara nog.

Kommentarer
Postat av: Sis

DU är söt du, jag visste allt utom en punkt på denna lista ;) Sen är du visst fin i dina glasögon :) xx

Svar: hahaha you are ma sistahh, undra vilken punk det kan vara? Får du säga någon gång!& nope. pussssss
Sabina Morsing

2013-02-03 @ 10:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0