Hejdå Sverige. Hej Au Pair.

Det här kommer bli mitt sista blogginlägg från Sverige. Imorgon kl 9 går flyget till Madrid, Spanien. Jag kommer därifrån att ta tåg ner till Cordoba där jag möts av mormorn till barnen.
Sjukt att det är så nära nu. Jag kommer inte se min familj på massa månader. Jag kommer inte gosa med min katt. Jag kommer inte sova i min egna goa säng. Men vet ni vad? Det känns bra. Att jag har möjligheten att få uppleva detta är värt så mycket så jag ska tänka på allt roligt jag förhoppningsvis kommer att vara med om. Jag tror att det kommer bli ett lärorikt äventyr.
Kom gärna och hälsa på! ;)
 
Vi hörs från Spanien om någon dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Du kommer få det AWESOME! =) Lots of hugs & kisses

2013-02-05 @ 21:44:30
Postat av: Mamma

Det kommer att bli omtumlande i början och mycket nytt att ta in! Men du är så omtänksam, duktig, sund och fantastisk så det kommer att bli bra! Tänk så många som skulle vilja men inte vågar att göra en sådan "resa" som att bli aupair! Jag är stolt över dig!

2013-02-06 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0