All the small things..

Okej. Jag ska bättra mig här och inte vara så deppig. Har så fina vänner som stöttar mig, tack!!

Idag var jag ute och gick. Gick förbi shoppingcentret som var stängt. Tänkte att jag skulle handla nötter och tomater i mataffären, men icke. Den var också stängd. Tänk om man är i stort behov av något så är allt stängd? Jag förstår mig inte riktigt på Spanien ibland...

Iallafall. Gick hem till tomt hus och tittade på två avsnitt Kyle XY och drack vatten...haha patetiskt.
Vid 3 kom familjen hem och pappans mamma och syster tror jag. Det blev mat utomhus. Pasta med parmesan, bröd, massa olika ostar, chips och sallad. Mat är iallafall något spanjoner kan. Höll dock på att frysa ihjäl om händerna och nu har jag blåa händer typ. Kändes som jag var en alien eller något vid matbordet då alla pratade med varandra på spanska, skrattade och tittade konstigt på mig när jag var mätt. Ursäkta att jag äter lite typ?!

Äldsta tjejen kom in på mitt rum och frågade om jag ville göra engelska med henne, det var trevligt att någon ville prata med mig...trots att det är söndag.

Ikväll ska jag sova tidigt tror jag. Tror det skulle bli jordgubbar till efterrätt. Låter ju inte fel. Konstigt nog är vardagarna roligast för mig, då gör jag typ nytta och känner mig lite friare än helgerna. Dont ask me why.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0