Längtan.

Idag bestämde jag mig för att ta det lugnt och bara slappa på mitt rum. Känner inte för att vara social eller lägga pengar något. Det är blåsigt och regn ute och jag är klädd i tjocktröja och leggings. Sån dag.
Skypade med Anna innan idag i två timmar. Mycket behövligt! Skönt att bara kunna prata om allt och inget liksom. Har skypat med mamma också och förhoppningsvis hälsar även hon på snart.
Jag har typ bara varit här i tre veckor, men saknar ändå folket där hemma. Saknar kramar, någorlunda normal mat och min katt. Men det känns ändå bra här. Jag gör vettiga saker under veckorna och jag har mycket skoj att se fram emot. Och jag är i England så varför skulle jag klaga?
Har sett på The Hunger Games nu i eftermiddag och nu håller jag på att somna. Så, så trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0