Lämnar landet...igen.

Yes om några timmar går flyget till London. Där möter familjen upp mig och sedan kör vi till Oxford. Yes. Dags att vara au pair igen! Denna veckan har varit som en bergochdalbana, glad, ledsen, nervös, glad, gnällig, kramig osv. Jag vet inte varför men den här gången känns det mer på allvar. Och den här gången är det i England. Mitt älskade England. Bäst att det blir bra nudå så jag inte börjar hata landet eller något...nä det tror jag inte är möjligt! ;)
Oxford besökte Mathilda och jag under tågluffen i somras och det var en mysig gammal engelsk stad. Lite Harry Potter-anda över staden och desstom en känd studentstad så några vänner ska jag nog hitta, ;).
Jag tänkte stanna här till Augusti, om jag kommer in på utbildning dvs, annars kanske jag stannar...vi får se helt enkelt.
Familjen består utav 4. Barnen är 4 och 7år och är Tottenham-fans...kan bli lite problem haha! Men dom verkar urgulliga...på skype iallafall...

Yes, så är det. Bloggar mer när jag är där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0