Framme!

Så stor säng och så skön. Skönast i det här huset faktiskt enligt mamman...
Åkte hemmifrån vid 11tiden till Helsingborg och växlade till lite pund och sånt. Vinkade och kramade pappa hejdå med lite tårar i ögonen och på kinderna, aw. Satte mig på tåget, fick skäll för jag köpt barnbiljett, fick hoppa av i Malmö och köpa vuxen, hann med samma tåg (ohyeah) och såklart kollade ingen biljetten...tss.
Anlände till Kastrup, smidigt och enkelt fick jag vänta en timme och sen bar det av mot London! Åt lite godis och halvsov på flyget och lyssnade på mannens snarkningar bredvid mig....Just det...British Airways är ju så rara som bjuder på något under deras flygningar...BLTwrap blev det och valfri dricka...jag tog ju vatten nyttig som jag är (beror absolut inte på att jag var extremt kissignödig...) Hur som helst. Hade världens coolaste pilot, börja snacka om allt annat än flygningen och sa however 98 gånger typ...schysst liksom. Me like.
Familjen mötte mig på Heathrow, mamman med två små urgulliga pojkar, Ben och Charlie. Dör så sött. Så pratar dom brittiska och guidkdjsösnwwl så fint...Tog en liten fika där och sedan körde vi mot Oxford! Så fel att man kör in i rondeller fel håll här...galet...trötta barn i barnsätet, sjungande mamma och en ivrig fast trött Bina var det som satt i bilen. 1 timme senare körde vi in i Summertown, den delen av Oxford som familjen bor i. Gosigt och mysigt. Mamman skulle inom och handlade och då blev det bus i bilen med barnen, haha..dom lyckades lyfta min väska..starka pojkar...Huset har 4 våningar och är smalt och högt med ungefär 3 rum på varje våning. Jag bor högst upp med eget badrum och stort sovrum med tv och hårfön.(dvs Anna hade överlevt) ;)
Har tittat på fotboll med killarna nu ikväll, träffat pappan som är irländare med bred dialekt och ätit potatis med köttfärs och böner...de ni...utan att klaga...hehe..
Nu har jag duschat och ska snart sova...imorgon blir det en heldag med barnen...godnatt!

Btw Emma Watsons mamma har varit i detta huset och mamman i den här familjens kompis dotter är vän med Emma. Emma bor i Oxford och LA. Ganska nice om man råkade träffa henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0