En regnig torsdag.

Regn smattrade ner på taket imorse när jag vaknade. Undra när Oxford ska bjuda på lite sol?
Varit en lång dag med barnen, från 9 -8...har hunnit med att stryka massor med kläder, dock inte färdig än, fixat bakpotatis med böner till Charlie och smällt ost och skinka till Ben, byggt ett spaceship i lekrummet med hjälp av stolar, element, lådor osv...jag fick plocka undan allt nu ikväll haha, gått till gymmet där pojkarna skulle på ett lekställe som tillhör gymmet ( jag tog en kopp tea på caféet nextintill och tittade på gulliga gamla engelska par och snygg gympersonal i 1, 5h) , fixat kvällsmat, duschat barnen, lekt med barnen och nu är dagen slut! Imorgon är mamman hemma hela dagen, skönt!
Just det, såg ett program idag med killarna som handlade om någon ful apliknande tecknad figur som sa 'MYYYY MUUUUUUM' all the fucking time. Hallå? Han sa min mamma hela tiden, jag menar...hur vettigt program var det? Visades på en barnkanal...ord som sexy och likande användes också...så var språket inte på min tid...då var det Dexters laboratorium och Jimmy Neutron som gällde...
Well, nu smattrar regnet ner igen....så godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0