We used to look at the stars and confess our dreams.

Ungefär hur min kväll ser ut. Chocolate Chip Cookies med vit och vanlig choklad och en kopp te ur favoritmuggen. Ganska bra liksom.
Idag skulle jag springa en runda, man kan ju liksom inte se hur som helst ut i staterna tänkte jag säga men jag tar tillbaka det.. skitsamma... iallafall gud vill att jag ska bli fet för jag halkade mitt ute i skogen och slog rumpan. Aj. Men jag lever, känner mig som en tant dock med värk i rumpan och benen. Som det kan gå.

 

Kommentarer
Postat av: Sis

Bäst för dig att du har sparat coockies till din favoritsyster! Stackars tant som trillade på rumpan då, det är bara på't igen ;) x

2012-09-26 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0