Making movies in my head making Hollywood look tiny.

Aw, titta så fina dom är. Snart är det dags, 6 oktober börjar det igen. Merlin.
 
Uh, vad jobbigt! Jag kan inte ändra i min stilmall. Dö eller något. Vet exakt hur jag vill ha designen, men nehe, skit i det då!
Aja, hur mår ni dag? Bra, great to hear. Själv håller jag på att skriva saker som ska köpas i USA och kolla hur vädret är och sånt skoj ni vet. Tänke iallafall få med mig skor hem, speciellt Vans. Converse och Docs hade ju inte heller varit fel.
Btw, hur nice hade det inte varit nu med snö, brasor, lussebullar, ljusslingor, pepparkakor, julmust och grandoft? Uh, jag vill ha julstämning.
Får nöja mig med te och bragokex sålänge .

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Mmmmmm lussebullar! <3333

2012-10-03 @ 06:46:07
URL: http://tanjaswardh.blogg.se
Postat av: Mathilda Ahlberg

Jag vill också till staterna, du måste ta massa bilder att visa sen!
Vi måste ha filmkväll snart. Så vi kan äta B&J.
Jul hade varit rätt mysigt.

2012-10-03 @ 11:59:58
URL: http://ahlbergmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0