Från andra sidan av världen 2.

 
Hejhopp!
Hehe, bjuder på bilden....
Hyrde cyklar för några dagar sedan och cykla runt i området, det var väldigt fint och jag blev typ kär i bussen bakom mig...om det nu är möjligt...
Igår shoppade vi på ett outlet, blev lite kläder och ett par converse rikare. Ikväll har jag ätit sushi, väldigt gott, har velat ha det jättelänge.
Har även mumsat på B&J's cinnamon bun, världens godast, om man bara kunde ta alla smaker och typ flytta dom till Sverige hade jag kanske trivts lite bättre där... aw.
Kan även säga check till Hollywood-skylten. Ganska mäktigt.
Vi har en dag kvar här i Orange County/California/Utanför Los Angeles innan vi åker inåt i landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0