You could go the distance. You could run the mile. You could walk straight through hell with a smile.

 
Jag saknar detta något enormt mycket. Snö, norra Sverige, stuga, snowboard, att klä på sig alla hundra lager av kläder och att sitta i en lift och titta ut över landskapet. Uh, ta mig dit tack.
Började dagen med at titta på stugor, julmarknader och annat juligt och vintrigt. Behöver vinter nu. November är så tråkig. Behöver julgran, pepparkakor, julmysig, lussebullar, julkalender tidigt på morgonen och snö.
 
Hade konstigaste drömmen innat. Jag och några utav mina kompisar bodde på hotell i typ Monte Carlo. I receptionen stod där att man kunde få se Michael Jacksons döda kropp. Vi gick och pratade med personerna som höll i det och kravet var att man skulle simma antal varv runt hotellet (som hade en vattengrav runt sig) som det kostade. Ett varv var 10 $ och det kostade 75$... så vi började simma... efter kanske 3 varv vaknade jag. What? Varför? Och dollar i Monte Carlo, yeye låter rimligt. Och varför skulle jag vilja se hans döda kropp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0