Learn to fly, learn to fly. Show the world how you try.

 
Tröjan är köpt på Hollywood Boulevard och ni kan nog gissa på vilket ställe.
Idag är det enda som står på schemat plugg, teoriplugg. Önskar att jag vore en amerikansk tjockis med en cola i handen. Då hade jag klarat körkortet direkt. Många säger iallafall att det är lättare att ta körkort där. En på europaluffen sa att man endast behövde besvara 20 frågor. Fuskfusk. Jaja, ska se till att klara det iallafall.
Sitter och lyssnar på Two Door Cinema Club, de får mig på lite bättre humör och dessutom skiner solen. Det ända dåliga med solen är att den för tillfället visar hur dammig min datorn (Leo) är. Uhw.
Tänkte faktiskt se Chelsea's match sen vid 3-tiden och ikväll tänkte jag vara tant och titta på Så Mycket Bättre, ehehe. Ni vet hur jag är liksom, darindarindarin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0