It's like you're always there in the corners of my mind.

 
Halluu allesammans. Vet ni vad? Inte jag heller. Nej men seriöst, jag tycker att Obama ska vinna yes, om någon annan tycker annat har dom fel. Så är det. Hur är erat liv då? Mitt går långstamt framåt. Ingen aning vart men framåt iallafall. Träningen går ju bra. Anna tvingar mig att spinna med henne ikväll och jag har träningsvärk sedan igår, huhooo, men vad gör man inte. Ska sluta och göra onödiga inlägg och göra vettiga saker, tjobajs!
Btw, vill någon fixa fram en grekisk sallad till mig med lite tsatsiki? Vore jättegulligt.

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Urgh fot... ;(

2012-11-05 @ 21:15:44
URL: http://tanjaswardh.blogg.se
Postat av: Sis

Yey, för att du börjat träna regelbundet! Keep ut the good work ;) x

2012-11-06 @ 08:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0