I'm gonna walk all over you.

 
Började dagen med att få ett trevligt mejl, inte varje dag det händer!
Annars har jag varit i Ullared med Anna, Tanja Tove och Michelle. Var mycket skoj. Handlade mest träningskläder. Byxor, tröja och sport-bh för lite under 200:-, inte illa. Åt en munk, den var god. Jag älskar munkar. Jag ska bli munkbagare.
Nu ikväll har jag krängt tzatsiki, (måste titta på Tzatsiki, morsan och polisen snart, aw nostalgi) pappa tittade på mig konstigt när jag la upp den på min tallrik... uhuhu det är gott juuu!
Jag tittade på Lost, beroende som jag är, också. Och drack te. Du underbara te.
Nu ska jag snart nanna och imorgon blir det träning!
Puuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0