I Avesta, långt borta från Skåne. Tack gud.

 
Oj, vad jag är ruulig nu, bilder på mig själv... nä men jag vet inte... vill ni hellre ha bilder på min teoribok ( Annas teoribok så säg till)
Ah, haiii. Lyckats få internet via mobil, lyckades dock glömma mobilladdare hemma, gr8. Men som tur är så har tekniken en sån magisk magi att jag lyckades ladda mobilen via datorn, heheehe.
Nu är vi hos farmor, hon fyller år idag, hela 89 år, de ni! Grattis till henne! Fick fin choklad och ljus som doftar jul av mig och pappa.
Dom är och handlar nu så jag är själv i lägenheten, pappa tyckte jag skulle låta bli internet och plugga teori istället, eheh men ni vet hur jag är....oops. Nä, men ah.
Imorgon åker vi hem, väldigt trevligt att komma uppåt i landet och slippa skånskan lite...ikväll blir det resturang och nu ska jag fortsätta plugga, duktig Bina ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0