A thousand miles seems pretty far but they've got planes and trains and cars.

 
Hahahhaa, tittade igenom gamla bilder och hittade den här. Den är från 2008. Jag, Anna och Hanna skulle se Idolerna i Burlöv. Vi var jätteglada, fick krama dom och autografer osv, lämnade dessutom mitt brev till Karin Da Silva som sedan lämnade det till Peter Jihde... haha. Hela dagen var jätterolig, tills jag såg på korten att jag haft gylfen öppen hela dagen så att min rosa fina trosor synts. Hell yea. Lyckat. Därmed bilden. Liten som jag är fick jag låna Hannas jacka eftersom den täckte gylfpartiet, eftersom hon var (är) längre än mig... gylfen var sönder och jag lekte emo på golvet medan Hanna och Anna försökte muntra upp mig. Kan ju också säga att Annas systemkamera gick isönder samma dag.... ensåndär dag man både vill glömma och komma ihåg. Usch!

Kommentarer
Postat av: Sis

Naww, tussesöt. Du ser helt bedrövad ut.... Pusselipuss på mulen så att du blir glad! Jag o tjejerna ska nog till Ullared imorgon!!! Gissa om någon är överexalterad :P Hör av dig om du vill att jag ska köpa nåt :)

Svar: Hahaha, aw!Vad kul för dig! Tänk att Ullared kan göra dig så glad! ;) pusss
Sabina Morsing

2012-11-19 @ 11:29:15
Postat av: Anonym

Och vems fel var det?!! Ditt!!!!

Svar: Inte bara mitt :(((((
Sabina Morsing

2012-11-19 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0