yeah...

Image and video hosting by TinyPic


Sitter i solen och steker samtidigt som jag skriver på uppsatser. En bra blandning. Jag lyssnar på allt från Sam Beeton till sommarvisor och jag är glad, men stressad. Göta kanal intresserar mig inte ett dugg, samerna får mig att vilja åka upp till norrland och projektrapporten får mig att vilja gå på sommarens alla festivaler. Kommer kännas konstigt när skolan är slut, dock kommer väl massa press från annat håll då, men det kommer ändå kännas som en befrielse tror jag.
Slutsnackat och back till arbete.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den bilden är så söt!



Sv: Tiden bara springer. Läskigt.

2012-05-03 @ 22:43:51
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0