Let's get right to this point, right to this, right to this point, right to this...

Yes, Stockholm var nice. Skönt att komma bort från allt. Jag älskar Stockholm, det är så mysigt och fint! Hann med ganska mycket - shopping (dock hittade vi ingeting), hälsa på släktingar till Tanja och dessutom konserten på kvällen som ehm Tanja inte fick följa med in på för hon var för liten, hahahahahah. Nej det var inte kul, det var synd. :( Som tur är är hon ju inget jättefan direkt så det löste sig!
Iallafal - insläpp var halv 8 och konserten började 9 - innan man gick in var man tvungen att ställa upp på bild (försökte smått springa förbi, men blev stoppad...bild nedan). Bilden ligger nu på Universal Music Swedens facebooksida....yes....wellwell...kan också säga att även Kenza och Måns Zelmerlöw var och såg på Darin...så det märktes att det var en exklusiv spelning som dessutom filmades. Jaja, vid 9 kom Darin upp på scen, lika glad som alltid och lika snygg som alltid och körde ca 6 låtar varav två från de kommande albumet. Han körde en ny som jag i början tyckte var lite sådär, men efter att ha lyssnat på den om och om igen tror jag den kommer bli jättebra på albumet! Efteråt kom han ut och tog bilder med fansen och aw - fina människa. Han kom ihåg mig och sa - ända nere från Skåne, right? Haha, awh. Världens finaste idol man har. Okej, nu är jag lite smått sådär galen som jag alltid blir när jag sett och träffat Darin så kan lugna ner mig och avsluta med ett ord - underbart!
(Tack Tanne för att du följde med, meannssssss alooott!)


Kommentarer
Postat av: Sis

tur att du lugnande ner dig ;) pressbilden blev ju jättefin :) Puss

2012-03-08 @ 08:38:56
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Mens :) <3

2012-03-08 @ 13:46:50
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0