Jag älskar er jphg09 <3


Efter 3 år är det slut, eller ja efter 12-13 år är det slut. Galet. De tre senaste åren har varit dom bästa under min skolgång. Efter nian ville jag ha en nystart, ny ort och nya människor. Jag sökte in till en skola som inte ens hade lärare och lokaler, men jag kände ändå att det var rätt. Första dagen i skolan var lite av en besvikelse måste jag säga... mycket fördomar osv... men efter några veckor började man komma in i klassen även om det blev grupperingar och jag hamnade med Anna och Kaula, de två la grunden till att min gymnasietid blev som bra som den blev. Har inte skrattat och haft så roligt med någon annan innan, det var underbart och jag älskar er. Lärarna var unga och riktigt bra, allt kändes frächt och trevligt. I tvåan var det extremt mycket plugg och krav, men vi alla tog oss igenom den tillsammans. I 3an försvann några utav lärarna, men vi fick nya bra och trevliga som skulle göra lektionerna mycket roligare. Jag tycker man kan säga att sista året förde oss alla 9 i klassen samman mer som ett gäng än klasskompisar och det kändes riktigt bra.
På själva studenten var jag så glad över att skolan var slut att jag inte hann tänka på att jag inte kommer återvända och att jag var färdig. Jag grät inte ens. Jag tror det var för att jag var så glad över personerna runt omkring och valde att se allt positivt istället. De som verkligen har blivit mina vänner kommer fortfarande att finnas kvar, det är skolan som är slut inte vänskapen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0