Give me your hand and I’ll take you somewhere new Give me your hand and I’ll call the tune

Sådär, hemma efter en vecka på Gran Canaria. Sorligt att lämna värmen och komma hem till kalla Sverige. Ahw, jobb i två veckor återstår av sommarjobbet och sen hoppas jag på att få lämna Sverige igen. Eller rättare sagt - jag ska lämna Sverige.
Under veckan har jag mest solat och badat faktiskt. Rätt skönt att bara ta det lugnt. Skönt är det också att veta att man kommer komma tillbaka dit i framtiden, jag menar, det är ju trots allt mitt andra hem.
Hoppas ni haft det bra på midsommar osv!

Bilder kommer så fort som möjligt, har ju köpt ny dator så har inte installerat pogram osv...


Kommentarer
Postat av: T A N J A S V Ä R D

Vad har du köpt för en? :D

2012-06-24 @ 23:59:14
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0