Then we will remember, things we said today.

 
Tjo, nu har jag visst också fått den nya blogg.se. Spännade. Hursomhelst. Idag har jag shoppat. En sovsäck, ryggsäcksregnskydd och en magväska. Hur random? Kan ju alltid komma till nytta liksom.... hehe!
Jag har bakat idag. Lola, Anna och Tanja var ju här igår och Lola var typ kär i min kokbok som jag fick i födelsedagspresent och tipsade om chocolate chip cookies, så ah det bakade jag idag. Mums!
 
Btw, Sam Beeton har gjort en cover på The Beatles "Things We Said Today". Hur bäst är inte det? Nu ska jag knarka den lite.

Btw nr 2. Svampbob Fyrkant fyller år idag. Fick ett fint födelsedagskort av Tanja igår med Svampbob på framsidan, passande!
 
Btw nr 3. Vi har en enorm tv och massa kanaler, jag såg en film i HDkvalite här om dagen. Kändes som om jag levde i filmen, vilket jag inte gjorde. Jaja, det jag skulle säga var att hon blev kär i honom och han i henne och sen dör han?! Lönt liksom? Det var en fin och sorlig film, men gah har hakat upp mig på att han dog.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0