I’ve made up my mind and I’m not going to fall in love this time.

 




Igår var det den 11 juli, också känt som min födelsedag. 19 år. Galet. Jag känner mig fortfarande som 15. Fick en hel del roliga saker, tex en jordglob som jag velat ha i typ ett år nu. Äntligen. Svart och silvrig, jättefin. Men det är ju inte alltid presenterna som är det roligaste. Att få sånt här skoj på twitter värmer också hjärtat. Två av mina favoritartister gratulerade mig och de båda skrev något som verkligen värmde mitt lilla hjärta. Aw. Blev löjligt glad!
Idag ska jag städa, packapackapacka och imorgon kommer Kaula, Tanja och Anna hit (förhoppningsvis Mathilda också) så fint ska det bli här i huset. Yes. Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0