“But tomorrow may rain, so I'll follow the sun”

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Dör lite så snygga. Yesyes.

Söndag idag. Det är inte den tråkigaste dagen i veckan, men mycket nära. Imorgon börjar vi 8. Kul. Men jag överlever nog. Tänkt på det, det är bara några månader kvar sen tar jag studenten. Jag vet vad jag vill göra efter studenten, jag har skapat mitt liv i huvudet, jag vet precis hur jag vill ha det. Dock så blir det ju aldrig som man tänkt sig, så jag kommer hamna på gatan, nej skojar bara men åh, i mitt huvud är allt perfekt. Varför kan allt inte vara enkelt. Så enkelt som i filmer. Typiskt. Oj nu bara babblar jag, hehe.... hejsvej


Kommentarer
Postat av: ♥ Tanja Swärdh ♥

Haha, jag dör när jag tänker på dina ljud du ger ifrån dig när du ser dem två (som idag i skolan) ^^



Det kommer bli suuuuuper! :) Jag uppdaterar dig om vad som sägs ikväll! :D <3

2012-01-16 @ 15:20:59
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Tove

2012-01-16 @ 20:21:30
Postat av: Tove

Hoppsan! ett tomt meddelande! :o



Johnny Depp är smaskens men den andra.. som jag inte kommer ihåg namnet på at the moment, kan inte mätas med Johnny Depp! MUMS

2012-01-16 @ 20:22:28
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0