I'm lost in the streets in the city of pain. I learned how to cry, how to go insane


Tjoohoooo!
Hoppas allt är bra med er! Nu har sportlovet börjat, mycket skönt måste jag säga! Har dock en hel del plugg att ta tag i! Ska bli så skönt när man tagit studenten, hoppas jag iallafall?!
Jag lovar att bilder från Thailand kommer dyka upp här inom en kort tid.... ska bara få några fler från Tanja först! :) Kan ju berätta den sorliga nyheten att min kära systemkamera (Sony heter han) började må dåligt på resan och hans näsa är nu död...så fick köpa en ny liten digitalkamera där (Rosa?!).... men ska försöka hitta en ny näsa till Sony så fort som möjligt...har ju faktiskt ett tele, så han behöver iallafall inte vara näslös.....
Yes, det var det för idag. Hörs!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tanja Swärdh ♥

Tur att han slipper vara näslös! :)

Manboy funkade trots allt väldigt bra :)

2012-02-21 @ 19:56:32
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0