The End. 2008-2012.

 
Då var det slut. 2008-2012. Så länge har jag varit fast i serien Merlin. Hade inte tänkt kolla på den från början när jag såg reklamen för den på svt, men just den måndagen hade jag väldigt tråkigt och bestämde mig för att ge serien en chans. Och sen dess har jag varit fast. 5 säsonger. Har haft pappa bredvid mig under de flesta avsnitten. Har blivit lite av min och pappas serie. Mysigt.
Den utspelar sig som ni ser för ganska längesen. Merlin är trollkarl och blir Arthur's betjänt i kungariket Camelot.
Den innehåller mycket humor, kärlek, drama, magi osvosv, men det finaste enligt mig är relationen mellan Merlin och Arthur. Nu låter detta jättetöntigt, men serier är underbar. Fullproppad med känslor. Så fin. Nu är det över. Kommer sakna det.
 
(Obs, ingen barnserie om ni nu tror det. Jättesuccé i England)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0