Hödjpunkter 2012.

Sista dagen av 2012 och varför inte göra som alla andra och sätta ihop lite collage från året som gått. Som har varit ett utav det bästa, faktiskt. Varsågod.
 
 
Januari
Började året med att åka till London tillsammans med Anna och Tanja. Bodde i en lägenhet vid Baker Street. Var underbart. Så många minnen och så mycket skratt. Aw. Fina ni.
 
Februari
Åkte med Tanja till Thailand. Aldrig varit i Asien förut så det var en upplevelse. Är väldigt glad att jag fick följa med och oj vad många minnen. Min systemkamera gick isönder första veckan så fick köpa en rosa liten digitalkamera tvärs över gatan. Vi döpte den till Manboy. Gosade med tigerungar, red på elefanter, döpte kokosnötter, tog misslyckade hoppbilder, träffade söta barn och åt väldigt många BLT gjorde vi också. Kanon.
 
 
Mars
I början av Mars tvingade jag med Tanja (förlåt) till Stockholm. Darin hade en unik spelning och eftersom jag är galen ville jag dit. Tanjas snälla släktingar skjutsade oss dit och väl framme kom inte Tanja in för hon var inte var 18. Töntigt. En mamma erbjöd sig att vara hennes mamma hahaha, nej men det var synd om henne...eller inte jag vet inte. Hon hade kanske inte velat stå i 1,5 timme och vänta på Darin. Jaja, hon träffade en kompis iallafall. Väl inne träffade jag några trevliga fans. Kenza stod vid ett bord och såg jättesur ut under hela konserten, hahaha. Fick träffa Darin efteråt och han sa: "Ända nere från Skåne? Right?" Haha, ohyeah. Efteråt fick jag gå igenom ett tomt och mörkt Stockholm själv, med en nästan död mobil. Lite läskigt. Men vackert. Somnade till The Big Bang Theory och vaknade även till det...

 
Maj
Balens månad. Överskattad men ändå trevlig. Första och sista gången jag har håret sådär och en sån klänning. Kändes inte som jag någonstans, men vad gör man inte liksom? En dag/natt liksom.
 
 
 
 
Juni
STUDENTEN!!! Fy vad skönt. En bra dag och med mycket sjungande och dansande på Tivoli. Galet. Drog till Gran Canaria några dagar efteråt. Den här gången var Max och pappas syster och hennes man också med. Var väldigt trevligt. Pappa fyllde år och vi åt jordgubbar. Tittade på Spanien på en resturang i min Torreströja och hade en fin vecka!
 
 
Juli
Efter en hel del snackande om det drog jag och Mathilda ut i Europa och tågluffade. Det blev precis så underbart som vi hoppats. Massor av trevliga människor, vackra städer och massa av sol! Tyskland, Österrike, Italien, Amsterdam och England och Skottland. Träffade tyska Anna i Tyskland. hade in sett henne på två år och det var underbart att träffa henne igen. Var i London under OS och roligt nog bodde vi billigast i London under hela månaden. Tss, vadå dyrt i London under OS?! Vackra italienare på hostel, trevliga militärer, vilsna asiater, trevliga människor på gay-klubb, Mika i Milano och massa trevliga tågresor.
 
 
September
Ganska tråkig månad. Höjdpunkten var Fun. i Köpenhamn tillsammans med Anna och att Mika släppte nytt album.
 
 
Oktober
Såndär bra månad jag gärna vill uppleva igen. Efter många år bestämde vi oss ÄNTLIGEN för att åka till USA's västkust. Los Angeles, Las Vegas och Gran Canyon. En liten roadtrip dvs. Massor av sightseeing, bilkörning, shopping och sol. 
Såg även Mika I Köpenhamn med mamma och som vanligt levererade han. Vackra människa.
 
 
December
Jul, jul, jul. Tivoli i Danmark med Anna. Myspys. Haha vi kan roa oss med att sitta på en bänk och kommentera människor. Galna vi är. Var även nere i Malmö med Mathilda och titta på Kodjo, Jason och Gina i glasburen.
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Knappt gött ju! Du har sett mer av världen en vad många gör under en hel livsstid! Pusselipuss sötnos :)

2012-12-31 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0