All is calm, all is bright.

 
Nu ska vi se här. Idag har jag sett det allra sista Gossip Girls avsnittet. Ganska sorligt. För en gångs skull var det en serie som slutade bra. Kommer ihåg hur besviken jag blev på avslutet i Smallville...men åh, vackert och fint. Ska inte avslöja vem gossip girl fakitskt är om någon nu vill se det...
Imorgon ska jag skypa med en nästan okänd människa, är lite nervös. Men det kommer nog fixa sig, om inte är det bara att leva vidare I guess, men tycker ni alla ska hålla tummarna för mig imorgon! Tacktack.
Julgranen är uppe och den är väldigt klen iår, men med massa julkulor, tomtar, glitter och stjärnor blev den mycket fin, inte sant? Kan inte fatta att julafton är så nära, känns nyss som jag och Mathilda kom hem från tågluffen...galetgalet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0