If I was a rich girl nananan

Hej, kalla mig nörd eller något, men jag beställde 4 nya mobilskal idag. Har alltid klagat på att det finns miljontals fina skal till iphones och aldrig till min Nokia n8 aka Humphrey.  Men, när man minst anar det.... Hittade först ett Union Jack, dvs sånt som jag har nu. Minns att jag letade runt hela Camden efter ett och hittade ett efter många om och men...Det har nu börjat spricka och är ganska repigt, så gissa om jag blev glad när jag hittade ett på ebay idag... (ebay=bäst!).... såklart klickade jag hem det... och sen klickade jag tillbaka och oj vad många skal till Humphrey jag hittade... så ah slutade med att jag klickat hem 4 skal totalt för 200kr. Ja, man säger då det. Ibland funkar livet.
Bilder får ni se när de har dykt upp i brevlådan!
 
Bjuder på en fin bild/text från 2010. Sidmouth International School. Fick uppgift att göra en inbjudan... ja, ganska perfekt hade det varit liksom. (Sam Beeton skulle såklart bjudas in om jag hade skrivit denna inbjudan nu, även en viss Zac. ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0