I knew there would come a day when all was said and done


Tjooo. Sådär efter lite mer än ett år har jag äntligen tagit mig tid och ändrat om lite här på bloggen! Inte så mycket förändringar, men jag är nöjd!
Imorgon är det dags för skola igen. Hmm, jaja bara att stå ut! Min påsk har varit lugn och skön.
Igår träffade jag Mathilda och Dennis och vi såg på Love Actually, älskar den filmen. Colin Firth är så fin, mihihi! Spelade även kort, dom lärde mig ett nytt spel som kallas 500. Var skoj och jag förlorade inte iallafall, haha!
Yeaaaaaas, just det, låten. Är den inte underbar? Är helt kär i deras album " Some Nights". Vackert vackert. :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Din blogg blev fin!

Och du var faktiskt väldigt duktig på 500 för att vara första gången!

2012-04-11 @ 13:39:58
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0