Du ska veta att du är värd så mycket mer.





Tre saker jag gör när jag vaknar:

* Öppnar ögonen
* Stänger av alarmet
* Tittar internet på mobilen

Tre saker jag måste ha under dagen:
* Mobilen
* Te
* Musik

Tre personlighetsdrag på mig:
* Glad
* Snäll
* Pålitlig

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
* Dricka te
* Lyssa på musik
* Resa

Tre saker jag är rädd för:
* Spindlar
* Äckliga håligheter, springor och liknande
* Varma grönsaker

Något jag drömmer om:
* Att resa till Grand Canyon och LA
* Att gifta mig med en engelskman.
* Att bo i London och vara resejournalist

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag tror du kommer nå dina drömmar :)

2011-09-26 @ 20:31:04
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Haha, isåfall inget positiv tecken!..



Dina drömmar låter awesome :D och som Mathilda säger tror jag du kommer nå dem!

2011-09-26 @ 23:39:44
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Sis

Puss på dig! Jag tycker du ska komma över fobin för varma grönsaker, de är väldigt goda och det finns många bra recept^^ Jag ska lära dig allt jag kan ;)

Mr M tycker du låter spindlarna tar över lite väl mycket,hehe ;) Puss och kram från oss :)

2011-09-27 @ 15:18:27
Postat av: Michelle

Sv: Glömde ju svara på andra halvan av din kommentar! Ni får gärna komma och hälsa på snart, det vore supermysigt :D Vi får höra med alla när alla kan!

2011-09-27 @ 17:36:35
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0