But there will come a time, you'll see, with no more tears And love will not break your heart, but dismiss your fears.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Såg nyss Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides. Den var faktiskt mycket bättre än jag väntat. Mycket tack vare Jack Sparrow, men jag gillade även Philip, spelad av britten Sam Claflin. Han ska även spela Prinsen i Snow White and the Huntsman. Trevligt, trevligt. Men jag gillade inte slutet av filmen. Efter alla eftertexter...ska inte avslöja något, men nä, förstörde tycket jag!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du gillar engelsmannen ;)

2011-09-04 @ 00:42:27
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0