I was prepared for every change. But your stupid face is on my mind again.

Får bli en bild på Alex. Saknar honom.

2011 startade bra. En skiva varje månad i ett år, Stockholm, såg coldplay och paolo nutini live, fyllde 18, var i London och träffade Sam, började sista året på gymnasiet, fått nya internetvänner ( ja, man kan ha vänner via internet), hållt mina nyårslöften, åker till gran canaria om mindre än en månad, hoppas att få se Darin en gång innan 2011 är över, nyår med fina kompisar, 2012 kommer starta underbar - London, antaligen träffa Sam då också, studenten. Ja, jag har haft ett ganska bra år, och jag ser fram emot den kommande tiden framför mig.

Kommentarer
Postat av: Sis

Puss, gos och myyyyys på Alex, jag saknar också honom. Varje dag <3



There's a fog along the horizon,

A strange glow in the sky,

And nobody seems to know where you go,

And what does it mean?

Oh, is it a dream?



2011-10-09 @ 22:52:27
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Har varit ett riiiktigt bra år! :D Och det kommer bara bli bättre och bättre!! :D <3

2011-10-10 @ 21:25:29
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0