“Truth is nothing. What we believe to be true is everything.”

Image and video hosting by TinyPic



Nu är det söndag. Igen. Veckorna går så snabbt nuförtiden. Sitter här och skriver på min naturkunskapsuppsats som ska in ikväll, känns inte alls lockande att skriva om leukemi...men måste tyvärr blir gjort.  För att det ska kännas lite bättre har jag Simon & Garfunkel spelades i bakgrunden, eller ja just nu är det bara Paul Simon - Kodachrome, mhihi jättebra låt!
I fredags var jag hos Tanja, med Tove och Anna. Alltid lika trevligt! Tycker om dom. Vi åt god kyckling och såg på Glee och Waiting for forever, hehe förlåt Tanja, förstår att det inte är din filmsmak....:) Men jag gillade den, den var finfinfinfinfinfin!
Nä, ska fortsätta nu med att skriva, tänkte bli klar innan ikväll faktiskt. Shooooo!

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Åh, går det bra? Jag kommer ingenstans :(

Awh, vi tycker om dig meed :D Hihi ^^

Ja jo nä...kanske inte riktigt...den hade kunnat va bra dock, fast nä (a) Men det är lugnt, djurade ju Glee både innan och efter så jag är nöjd :D

2011-10-16 @ 16:19:24
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Tove

Haha jag håller med Dig Sabina, den var fin ;)

2011-10-17 @ 11:09:36
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0