So don't apologize, you don't even realize, you screwed it up this time.

Jag tror att jag nu fattar min fobi för rött och rosa. Jag var helt enkelt omringad av det som liten! Har en bild på när jag bär en röd klänning med rosa blommor....ah, det är nog så det är. Klarar INTE av det nuförtiden...ew.
Hehe, jag vill vara liten igen. Slippa jobbig skola, slippa allt som har med pengar att göra, önska mig barbiedockor istället för dyra kameror och mobiltelefoner.....jajaj....Idag har det varit en tråkigt dag, dock väldigt lärorik...skyndade mig hem och skrev klart naturen, fixade våfflor...mmm med nutella...hihi...och nu ikväll har jag sett på Merlin...världens bästa serie, kanske inte världens bästa, men underhållande! Nu ska jag sova faktiskt. Eller ja, försöka. Pusshaj!


Kommentarer
Postat av: Sis

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTNOOOOOOOOOS! Puss på dig! =) xxx

2011-10-17 @ 23:16:37
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Awh va sööt! ^^



sv: Haha, yääh såg det nu x)

2011-10-18 @ 13:04:36
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0