When you find everything you looked for I hope your life leads you back to my door



Här sitter jag och försöker skriva en uppsats. Går fantastiskt. (not)
Imorgon ska vi till Lunds Universitet och kolla läget. Är väldigt pepp på att sluta skolan. Just det, sluta skolan. Därför känns det inte så lockande att åka och kolla på ett universitet. Efter skolan vill jag utomlands, det är redan planerat att jag ska jobba som aupair i England, men jag vill resa eller jobba. Inte gå mer i skolan. Bläh. Men antagligen hamnar jag väll på en skola någon gång i mitt liv, för det är nog ganska bra att ha en utbildning om man vill bli det jag vill, resejournalist. Jaja. Whatever. Jag överlever.

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh*<3

sv: Hihi tack :D <3

2011-11-29 @ 21:02:45
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0