Love is the answer and you know that for sure Love is a flower, you got to let it, you got to let it grow

Tjaaaaaaaaaa, en väldigt trött Bina här.

Jag spenderade typ hela dagen med Tanja igår. Mmmmm saffransgifflar, julmust och Glee! Kan inte bli bättre! Väldigt trevligt! :)

Just nu gör jag typ nada. Har sett lite på tv och mest tagit det lugnt. Gjort mitt första övnings-teoriprov, blev godkänd så det är ju positivt i och med att det är första gången jag gör det. Nu vet jag lite mer vad jag ska öva på!

Dessutom tänkte jag köpa en världskarta idag. (Vet att Michelle har gjort exakt så som jag vill ha det ;)). Dessutom har jag kommit på att jag vill åka till Japan, Australien och Canada. Häng gärna på. Dock tänkte jag undvika stora håriga spindlar....Men innan jag dör så ska jag fanimej varit på en jorden runt resa eller åtminstone på alla de platser jag vill besöka. Hehe, inget är omöjligt...yes, nä nu ska jag plugga lite tror jag. TJOOO


Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Jag är lätt på Japan och Australien! :D<3

2011-11-20 @ 19:04:57
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kul att se rubrik med ett Lennon-citat! Är väl från Mind Games, eller hur.

2011-11-20 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0