I'll spend forever wondering if you knew. I was enchanted to meet you



Hallå där.
Idag har jag varit kass. Stannade hemma från skolan. Städade mitt rum väldigt noga och fick även min världskarta idag, så pappa hjälpe mig att sätta upp den. Är den inte underbar? :D Jag kan nog sitta och titta på den i timmar...åh.
Idag börjar min helg. Eller den började egentligen igår. En skoldag denna veckan, gott. Men har mycket att göra under dessa dagar...skönt att man inte behöver ta sig in till skolan iallafall...

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Åh fint! Jag vill också ha en! Bajs att man har ett råtthål som rum :( ^^ <3

2011-11-23 @ 23:45:42
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Anna

Fatta vad besviken jag blev, jag trodde att vi hade en världskarta där uppe bredvid Idas rum men så när jag gick upp och kolla så såg jag att det var en Sverige karta. Inte alls samma sak ju :(

För att citera Tanja: Cut cut

2011-11-24 @ 13:47:10
URL: http://daytoseize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0