Coming home for Christmas

Här sitter jag. I skolan och har tråkigt. Halva klassen är lediga, synd om dom ju. Var väldigt jobbigt att gå upp imorse. Cyklade till skolan i mina varmaste jeans, vinterjacka, halsduk, mössa, vantar och converse, medan träden var nakna. Det är höst. Det har varit höst ett tag, kan vi inte hoppa direkt till vintern? Snö, julmys, julmusik, konserter, resor, julafton, nyår, London....Jag är glad att jag har mycket att se fram emot. Det gör det faktiskt lättare att gå upp på morgonen och arbeta i skolan. Ville bara säga det.

inte min bild.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Framtiden är bra den.

2011-11-09 @ 14:03:35
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0