I can't let to, and I don't wanna leave yet

Hej, jag är heter Sabina och jag har inget liv. Jo, det består utav plugg för tillfället. Jippie....nej, ska sluta gnälla och faktiskt berätta att nästa fredag åker jag upp till Stockholm med mina kära vänner Anna och Tanja. Längtar otroligt mycket! Senare i sommar blir det Göteborg och som grädde på moset blir det London med Vicky! Åh, jag vill ha sommar nu nu nu nu, gif me? Hehehehehe, nej just det. Skolan ska avslutas först. Kan inte fatta att jag snart slutar mitt andra år på gymnasiet. Ett år kvar, sedan student och ut och känna på det verkliga livet, både spännande och läskigt. En sak vet jag, jag ska resaresaresa, fast jag måste tjänatjänatjäna pengar först! Men, åh. Framtidsplaner är mysiga!
Nu ska jag återgå till pluggandet, ätit ett russinpaket, chokad och en påskmust, jag kan inte låta bli, jag är för stressad så jag måste tugga hela tiden. Måste erkänna att döva öronen med sin favoritmusik hjälper faktiskt...lite.
Ajabaja. Så, back to death everybooooody!

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Kommer bli awesome! :D

2011-05-18 @ 23:26:46
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Fast, jag måste fråga varför du äter påskmusten? Fryser du den först? ^^

2011-05-19 @ 15:37:26
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0