Maybe you should just shut up even when it gets tough


Dessa kom med posten idag, från England. Hehe. Jag kunde liksom inte låta bli, de var så fina och inte alls dyra. Och ni som säger att de liknar min converse jag köpte för några månader har fel, förutom att dessa då också har engelska flaggan som motiv...ahjaaa, me like them alot!

Idag var det vårkänslor, åh. Konstigt nog känner jag för att spela fotboll? Konstigt, men det känns så...men istället så ska jag sitta inne och plugga spanska! Hoppas på att jag kan gå ut en sväng med Vicky och Mathilda lite senare.

Just nu lyssnar jag på Avrils nya skiva Goodbye Lullaby, nja, lite tjatig och gnällig tycker jag nog allt den är. Synd, för jag tycker om henne. Men vem vet, den kanske blir bättre om ett tag.

 

You’re so beautiful
But that’s not why I love you
I’m not sure you know
That the reason I love you is you
Being you
Just you
Yeah the reason I love you is all that we’ve been through
And that’s why I love you


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Super mega snygga!

2011-03-07 @ 22:45:46
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Det ska vi absolut ha.

2011-03-08 @ 14:58:53
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Jesperlina

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-06-15 @ 10:55:00
URL: http://jesperlina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0