I didn't have to fall that far



Oj, vilken dag. Eller så speciell är den inte. Hade två lektioner, hade ingen lärare på foton idag så jag, anna och ella spelade in vår video till Mikas "Blame It On The Girls" istället. Den kommer bli grym, haha!

När jag kom hem låg Sam's skiva och väntade på mig. Dock bara fodralet...ingen skiva...han hade glömt att skicka med skivan. LOVELY. Skrev till honom, så nu har jag fått låtarna som mp3filer på datorn. Ska försöka få honom att skicka med skivan nästa gång...jaja, me like the songs!

Tränade i ungefär en timme idag. Cyklade 1 mil och gjorde lite övningar. Känns skönt att få något vettigt gjort. Skolarbete är jag så less på att jag bara skjuter upp det. LOVELY. Såg på the last song medan jag cyklade, jag älskar den filmen...nu såg jag ju inte hela, utan bara början. Den gillar jag bäst. Det blir så sorligt mot slutet.

Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt med mor och far. Vi tittade på mästarnas mästare. Ingmar Stenmack är min favorit! Just det! Jag åt glass med chokladsås och massa annat gott också, hehe bara för att liksom....hehe.

Nu ska jag kolla på litteraturen och sedan sova. SOVMORGON imorgon, hur skönt är inte det!

pusshaj marmeladpastaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0