Here we are again, circles never end




Idag tar jag lite inpiration av Anna. Jag punkterar.

  • Idag fyller Marika år GRATTTTTTTTIIIIIS syster min. Tant blir du nu, hehe!
  • Jag tackar gud för att jag har så fina vänner i skolan som gör den megamycket bättre!
  • Vädret är kanonfint idag, dock lite blåsigt, men det gör inget för jag fick skjuts till stationen!
  • Snart har jag klarat 3 månader utan godis och nagelbitning...9 to go
  • Jag saknar konserter
  • Jag saknar Darin och Mika
  • Våren väcker känslor har jag kommit på
  • Jag saknar Vicky
  • One Night Only var min underhållning på tåget hem från skolan och till skolan...1 timme alltså sammanlagt med 3 låtar på repeat...hehe love
  • Imorgon släpper Sam en video och förhoppningsvis får jag volume 4 också!
  • Nu har jag delat med mig av mina tankar
  • Därför ska jag nu träna lite. Till musik...eller ett avsnitt av Downton Abbey
  • Fråga mig inte varför jag inte springer en runda ute i det fina vädret istället för att sitta på en cykel inomhus och titta på tv...

    tjoooooooo

Kommentarer
Postat av: Sandra Rejbrand

Svar:

Taaack Bina, söt du är <3

2011-03-24 @ 21:33:12
URL: http://sandrarejbrand.blogg.se/
Postat av: Sis

Ingen tant här inte :P Still young and living the dream, haha ;) X

2011-03-25 @ 22:54:19
Postat av: Victoria

Jag saknar dig med! Men tack för igår <3

2011-03-27 @ 22:08:31
URL: http://januaribarn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0