between heaven and hell



Tjo!
Whaaaaaaaaazup? Jag pluggar. På en lördag. Galet. Hehehe. Nej, men jag har skjutit upp det så jag får skylla mig själv. Naturkunskap är det jag håller på med för tillfället, verkligen inte ett favoritämne, men måste bli gjort. Har faktiskt kommit hyffsat långt. Bara två frågor kvar, så det ska nog kunna bli klart idag.

Ikväll blir det italiensk mat kan man säga, pasta, skinka och pesto. Ska bli gott! Hehe, jag gillar mat....ibland, om den är god.
Ikväll kommer Vicky hit också, hihi!

Måste också tillägga att vädret är strålande! Blå himmel och sol. Kan det bli bättre? Jo, att jag är inne och pluggar, menmen! Lovely. Ikväll ska månen vara extra nära jorden, bara lite random fakta.

Kan meddela till Anna att hon borde skaffa twitter. Såg nyss George Craig live via webbcam, haha. Han såg ut som John Lennon och sjöng för fulla muggar. Hade du nog gillat ;)

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Bra jobbat! :) Önskar att jag också nästan va klar med den... :P

2011-03-19 @ 17:22:52
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Anna

Meh?! Joho Lennon är inte snygg så nej han liknar verkligen inte honom! :o Men efter att du sagt att han visar sig där måste jag ju skaffa Twitter.. Har han sagt hej till mig än? :)

2011-03-19 @ 20:56:14
URL: http://daytoseize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0