Underneath the starry sky, You can bring me back to life.




bild från i höstas på Blog Awards. Magnus Weideskog pekar på Darins autograf...signaturen ovanför är Magnus.

Jag har nyss kollat på " En idiot på resa". Han besökte Machu Picchu...den urgammla byn uppe i Perus berg. Dock efter att ha sett avsnitten börjar jag tveka på om det är något jag vill besöka ( har skrivit att jag gärna skulle vilja se det innan i bloggen) eftersom resan upp dit går ut på vandring genom Amazonas....spindlar, ormar, skorpioner...osv... nejtack! Inte nog med det tar 11 timmar att ta sig upp i bergen hehe nejtack!


Har varit en fin solig dag idag. Jag har invigt de gröna conversen och jag är glad. Syster är hemma, vilket är mycket trevligt! Hon fyller år imorgon! 22 år...herregud, time flies!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0