the reason is you,

ser ni? ser ni? våra skjortor matchar!

 

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det mors födelsedag! Grattis mamma! :)

Dagen har varit ovanligt bra idag för min del. Vaknade en timme senare än vad jag skulle, fick sovmorgon! Solen sken och det var klarblå himmel! Underbart! Så mycket som jag åt i matan idag har jag nog aldrig ätit, magen kurrade inte på matten och att cykla hem var inte alls farligt. Jag är glad.

Dock inte lika glad längre. Spanskan förstör kvällen. Typiskt. Jaja, annars har det varit en kanondag!

Nu ska jag fortsätta knapra nötter och chokladtårta! Och just det, spanska var det ju....


Kommentarer
Postat av: Sis

Vad fick ni för mat i matan då? Måste ju vara nåt jättegott om du åt så mkt ;) Puss

2011-03-09 @ 17:02:22
Postat av: Niclasmaria

Congratulations on a job well done. Thanks

2012-06-18 @ 10:10:56
URL: http://niclasmaria.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0