Talk all the talk with a poet’s style


från vänster: Sam Beeton, Alex Pettyfer & George Craig

tjohoooo
, sitter på samhällen och gör viktiga saker. Jätteviktiga. Jag har inte skrivit ett dugg på samhällsuppsatsen som jag borde, fast jag ska göra det jag lovar. Snart. Först tänkte jag berätta om ett band som heter One Night Only med en sångare som heter George Craig. Bandet kommer från England. Jag berättade för Anna, Anna brukar tycka killar som ser ut att ha fågelbo till hår (robpatt) är snygga, så rätt så, Anna tyckte han var snygg, dessutom kom vi på att i höstas när vi var på Anfi såg vi en modevisning (påtv) och han gick modell, dock visste vi inte namn då...men nu så. Varsågod Anna. ;) Dessutom är det ett bra band, låtarna är bra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh, han är super duper snygg.. Lätt gifta mig med honom asså :) <3

2011-03-16 @ 09:25:51
URL: http://daytoseize.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha förlåt Sabina, jag vet att du älskar sam. Men hans byxor... Sticker ut väldigt mycket ?! Heheee!

2011-03-16 @ 10:07:38
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten, ser inte Sam och Georges hår typ likadant ut på denna bilden? Eller? Eller? :)

2011-03-16 @ 15:52:40
URL: http://daytoseize.blogg.se/
Postat av: Sis

jag hittade också en engelsman idag! Camilla tyckte dock han var lite gammal för mig men who cares- han ägde en chokladaffär, haha ;) puss

2011-03-16 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0