I was just tryin’ to name that face So familiar, yet so out of place


Anna var tillbaka från Thailand idag. Det var trevligt. Hon var brun som en pepparkaka. Jag har saknat henne. Ända sedan Magnus Weideskog berättade för mig att de har klockor som liknar min i Thailand för en billig peng, har Annas uppdrag varit att fixa det när hon var där och det hade hon gjort. En blå och en grön - sammanlagt 50 kr. ME LIKE! Tack!!

Jag hatar att vara sen. Imorse var jag sen upp så jag fick jäkta till bussen och nu på eftermiddag fick jag springa till tåget och det var precis att jag hann med det. Allt var Mathildas fel. Nej, skojar bara. Vi skulle klara det och det gjorde vi! We're the best!

Nu ikväll har jag översatt mitt tal till engelska?! Det eftersom jag nämnde för Sam att han var med i mitt tal och då ville han läsa det...så, yes nu har jag översatt det och skickat det till honom. Vi har en deal. Han får läsa mitt tal och nästa skiva som jag får nu i mars är speciell, iallafall omslaget. Ingen dålig deal, haha! ;)

Nu ska jag äta glass, haaaaaaaaaaa det!

Kommentarer
Postat av: Samantha Svensson

Fina klockor!



Sv: Jag har sökt på en fabrik, men jag vet inte vad jag får om jag får något. spännande :)

2011-03-03 @ 16:16:45
URL: http://samanthafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0