Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli med bad och sol och jordgubbar och glass

Nu är det sommarlov. Tvåan är slut och jag börjar sista året på gymnasiet efter sommaren. Galet. Vad händer sen? Fick frågan av min klassföreståndare...mitt svar var att flytta från Skåne och resa. Antagligen kommer det bli helt annorlunda eftersom det aldrig blir som man tänkt sig...men nästa sommar ska jag iallafall vara Au Pair någonstans i världen.

Efter avslutningen drog vi till Ebbas och fikade (Tove, Anna & Tanja)...åt världens mäktigaste brownie, gaah, men den var god, hihi och det är alltid trevligt att umgås med fina vänner!

Desssssutom fick jag ett biopresentkort idag av skolan. De delade ut 5 diplom och jag fick ett för min positiva inställning och goda kamratskap....ha ha...ja men bio är aldrig fel :D!

Snart åker vi och firar några studenter,

sooooooooooommarlov, ohyes!


Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

och chokladsås! :D

2011-06-10 @ 20:25:27
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Sis

Saknar dig! Men nu är jag hemma från NYC o imorn ses vi =) Puss

2011-06-10 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0