a drop in the ocean


Bajs. Nu är jag inte på humör. Jag vill inte lämna in datorn. Förlåt, nu kanske jag låter som en facebooknörd eller datornörd, men näää, usch på vissa personer alltså!!
Okej, min första sommarlovsdag har varit trevlig också! :) Blev Väla med Anna och Tanjaaaa. Alltid trevligt att träffa dom plupparna. Blev ett linne som jag kollade på i Stockholm, men köpte nu, hihi. Tanja köpte kläder inför hennes Thailandresa, buu jag är avundsjuk! Anna däremot, vad köpte hon? Just det skolsaker, när vi nyss börjat lovet...oook nä men du är duktig Anna! :)
När jag kom hem blev det grillat och fick träffa syster igen. Hon berättade om sin New Yorkresa, kul att höra :) Har (faktiskt) saknat henne....höhö!

Nu ska jag sova. Det behövs, mina ögon väger 10 ton känns det som! Natt

Kommentarer
Postat av: Anna

Omg Sabina, du får mig att framstå som värsta pluggisen... jag måste ju ha det annars kommer jag att slarva bort alla papper :(

2011-06-12 @ 10:56:03
URL: http://daytoseize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0